Служба підтримки BactoSfera
ТЕЛЕФОННА ПІДТРИМКА
З питань ремонту, діагностики, сервісу, гарантії, післягарантійного обслуговування, технічних питань подзвоніть за телефоном:
та натисніть цифру «1».
Телефонна підтримка працює з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ.
ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА
Напишіть в Техпідтримку 24/7 support@bactosfera.ua або заповніть одну з форм:
АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
АСЦ BactoSfera гарантійного та післягарантійного обслуговування знаходиться за адресою: Київ, бульвар Вацлава Гавела 8, корпус 48, этаж 4.
Реквізити для відправки виробу в АСЦ через перевізника «Нова Пошта»: Київ, відділення № 6, 097-290-78-78, ТОВ «БАКТОСФЕРА» (39621673).
Витрати на транспортування виробів в АСЦ і назад здійснюються за рахунок покупця.
За замовчуванням зворотнє транспортування здійснюється туди, звідки прийшло (за реквізитами відправника).
Для отримання інформації про ремонт Вашого товару подзвоніть до Сервісного Центру по багатоканальному телефону гарячої лінії 0800 33 78 78 та натисніть цифру «5». Дзвінки безкоштовні з усіх номерів України. Графік роботи АСЦ: ПН-ПТ 09:00-18:00.
* Перед зверненням до Служби підтримки BactoSfera, будь-ласка, ознайомтеся з розділом Питання та відповіді