Питання і відповіді
-
-
1.1. Скільки коштує доставка?
Вартість доставки залежить від обраного Вами варіанту доставки та форми оплати (передоплата або післяплата), а також Вашого населеного пункту до якого буде здійснюватися доставка та розраховується згідно з тарифами компанії Нова пошта, якою буде відбуватись доставка. Більш детальну інформацію можете дізнатись в нашому розділі Доставка і оплата.
-
1.2. Як я можу оплатити?
- Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми
При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
Важливо!
Оплата зараховується лише при перерахуванні коштів з розрахункового рахунки юр. та фіз. осіб – підприємців через касу банку.
У разі якщо оплата буде здійснюватися іншим чином (шляхом переказу коштів з платіжних систем Приват 24, монобанк, Liqpay, Portmone та інші), кошти будуть повернуті платнику.- Накладений платіж
Оплата готівкою після отримання товару у відділенні транспортної компанії «Нова Пошта» (при цьому у вартість замовлення буде включено комісію післяплати).
-
1.3. Які умови доставки?
- Самовивіз (9.00-18.00)
Після оформлення замовлення та контакту з нашим менеджером Ви можете забрати замовлення за адресою: м.Київ, бульвар Вацлава Гавела, 8.
- Доставка по Україні кур’єрською службою «Нова Пошта»
Доставка товарів по Україні здійснюється компанією перевізником «Нова пошта».
(Середній термін доставки 1-2 робочих дні.) -
1.4. Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
В пункті видачі товар знаходиться 5 днів.
-
1.5. Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
Просимо Вас звернути увагу на прості правила прийому товару у перевізника:
- При отриманні товару від перевізника, Ви зобов’язані переконатися в тому, що товар не пошкоджений і знаходиться в повній комплектності.
- Якщо під час огляду товару Ви виявили механічні пошкодження (подряпини, вм’ятини тощо) необхідно відмовитись від прийому цього товару, скласти акт та повідомити нас.
- На підставі складеного та наданого Вами акту ми здійснимо заміну товару.
Увага! З моменту прийому вантажу від перевізника та підписання вантажних документів, відповідальність за цілісність та комплектність вантажу переходить до Вас та претензії нами не приймаються.
-
1.6. Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?
Так, можливо.
Під час отримання замовлення на касі перевізника «Новая Почта» при оплаті накладеного платежу. -
1.7. Чи можлива доставка в іншу країну?
Так, можлива.
Деталі уточнюйте у менеджера
-
-
-
2.1. Які умови гарантії?
Умови ремонту по гарантії:
- Наявність продукції у повній комплектації.
- Наявність документа, що підтверджує оплату (товарний чек, касовий чек, видаткова накладна).
- Наявність правильно заповненого продавцем Гарантійного талону.
- Наявність комплектної документації ( Інструкція з експлуатації, гарантійний талон).
Гарантійне обслуговування здійснюється виключно у авторизованому Сервісному центрі виробника, що знаходиться за адресою: м.Київ, бульвар Вацлава Гавела 8 СЦ ТОВ «Bactosfera».
Докладніше з умовами Гарантії ви можете ознайомитись у гарантійному талоні, що знаходиться в комплекті з кожним виробом, а також у розділі Якість. Гарантії. Сервіс
-
2.2. Я можу обміняти або повернути товар?
Повернення товару або його заміна на аналогічне здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», у період 14 днів з моменту покупки.
Обмін і повернення може бути здійснено лише за таких умов:
- Товар не був у використанні,
- Наявність повної комплектації товару,
- Збережено товарний вигляд виробу , і не порушена заводська упаковка, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
-
-
-
3.1. Як налаштувати таймер рециркулятора?
Налаштувати таймер можна згідно інструкції в паспорті товару.
3.1.1 Встановлення програм:
Перевіряючи програми, переконайтеся, що налаштування не накладаються, особливо при використанні блоку варіантів. Якщо програмні налаштування накладаються, то включення і вимикання рециркулятора буде виконуватися у відповідності з встановленим у програмі часом, а не з номером програми, як зазвичай. При цьому програма вимикання (OFF) буде мати перевагу перед програмою включення (ON).
- Один раз натисніть кнопку «TIMER» – на дисплеї з’явиться «ON 1». Тепер можна робити перше налаштування часу включення.
- По черзі натискайте або зажміть кнопку «WEEK», щоб встановити потрібний день або групу днів. Так само встановіть час кнопками «HOUR» та «MIN».
- Натисніть кнопку «TIMER» для завершення першої установки часу включення і початку налаштування часу відключення – на дисплеї з’явиться «OFF 1». Повторіть дії п. 5.2., щоб встановити час відключення.
- Знову натисніть «TIMER», щоб завершити настройку відключення у першій програмі і почати наступне налаштування включення (друга програма). Повторюйте п.п. 5.2 і 5.3 для встановлення необхідної кількості програм ВКЛ+ВИКЛ (макс. 10 програм). Для швидкого перегляду заданих налаштувань програм – натисніть і утримуйте дві секунди кнопку «TIMER».
- Завершивши налаштування, натисніть кнопку «CLOCK». Все, таймер готовий до роботи.
Також можна скористатись відео.
3.1.2. Установка поточного часу.
- Натисніть і утримуйте кнопку «CLOCK», натискайте кнопку «WEEK» поки не з’явиться поточний день тижня, далі таким же чином встановіть поточний час, натискаючи кнопки «HOUR» та «MIN». Для швидкого пошуку потрібного дня, години чи хвилини треба тримати у натиснутому стані (зажати) відповідну кнопку «WEEK», «HOUR» або «MIN» поки не з’явиться необхідне значення.
- Відпустіть кнопку «CLOCK» – день тижня і час будуть встановлені.
- Щоб перезавантажити неправильний час, повторіть перераховані вище дії.
Також можна скористатись відео.
-
3.2. Як перевірити та виправити чи лампа не вийшла з лампотримача, якщо опромінювач не працює?
Щоб перевірити , чи лампа не вийшла з лампотримача, потрібно спробувати її прокрутити. Якщо легко піддається прокручуванню, значить потрібно прокрутити її до відповідного щелчка.
Якщо не вдається зробити потрапляння цоколя в лампотримач, то можливо треба перевірити стан лампотримача як розглянуто в питанні 3.3.
Також на відео
-
3.3. Як перевірити лампотримач, якщо він міг провалитись?
Щоб перевірити лампотримач треба зняти лампу і звернути увагу чи достатньо міцно тримається лампотримач.
Якщо лампотримач не достатньо міцно тримається, тоді треба його поставити на місце.
Також на відео
-
3.4. Як замінити лампу в опромінювачах та рециркуляторах?
Заміна лампи проводиться згідно до інструкцій до приладів:
Опромінювач :
- Відключити опромінювач від електричної мережі 220 В.
- Зняти захисний кожух (якщо такий є в наявності).
- Зняти пластикову кришку, потягнувши її у напрямку від опромінювача.
- Замінити лампу. Для цього потрібно провернути лампу до клацу і витягнути її. Потім поставити нову лампу у лампотримач і повернути її на 45 градусів до клацу. Надіти кришку та кожух.
Також можна скористатись відео :
Рециркулятор :
- Для того щоб змінити лампи в рециркуляторі, або провести сервісне обслуговування ламп (протерти пил), потрібно:
- Відключити рециркулятор та розмістити його тильною стороною до себе.
- Відкрутити гвинти що фіксують кожух.
- Зняти кожух.
- Змінити лампу
- Поставити кожух назад, прикрутити відповідні гвинти.
Також на відео :
опромінювач з жалюзі :
- Відключити прилад від мережі і демонтувати його.
- Відкрутити гвинти з верхньої кришки та зняти її.
- Змінити лампу.
Також на відео :
-
3.5. Як користуватись Bactosfera Darsonval?
Користуватись дарсонвалем потрібно згідно інструкцієї що іде з товаром.
Також можете скористатись відео.
-