Питання і відповіді

    ОПЛАТА І ДОСТАВКА

    • Скільки коштує доставка?

      Вартість доставки залежить від обраної Вами служби доставки та форми оплати (передоплата або післяплата), а також Вашого населеного пункту до якого буде здійснюватися доставка та розраховується згідно з діючими тарифами транспортних компаній.

    • Як я можу оплатити?

      ·        Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми

      При виборі безготівкового способу оплати, доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

      Важливо!

      Оплата зараховується лише при перерахуванні коштів з розрахункового

      рахунки юр. та фіз. осіб – підприємців через касу банку.

      У разі якщо оплата буде здійснюватися іншим чином (шляхом переказу коштів з

      платіжних систем Приват 24,монобанк,

      Liqpay, Portmone та інші), кошти будуть повернуті платнику.

      ·        Накладений платіж

      Оплата готівкою після отримання товару у відділенні транспортної компанії «Нова Пошта» (при цьому у вартість замовлення буде включено комісію післяплати).

    • Які умови доставки?

      ·        Самовивіз (9.00-18.00)

      Після оформлення замовлення та контакту з нашим менеджером Ви можете забрати замовлення за адресою: м.Київ, бульвар Вацлава Гавела, 8.

      ·        Доставка по Україні кур’єрською службою «Нова Пошта»

      Доставка товарів по Україні здійснюється компанією перевізником “Нова пошта”.

      (Середній термін доставки 1-2 робочих дні.)

    • Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

      В пункті видачі товар знаходиться 5 днів.

    • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

      Просимо Вас звернути увагу на прості правила прийому товару у перевізника:

      ·        При отриманні товару від перевізника, Ви зобов’язані переконатися в тому, що товар не пошкоджений і знаходиться в повній комплектності.

      ·        Якщо під час огляду товару Ви виявили механічні пошкодження (подряпини, вм’ятини тощо) необхідно відмовитись від прийому цього товару, скласти акт та повідомити нас.

      ·        На підставі складеного та наданого Вами акту ми здійснимо заміну товару.

      Увага! З моменту прийому вантажу від перевізника та підписання вантажних документів, відповідальність за цілісність та комплектність вантажу переходить до Вас та претензії нами не приймаються.

    • Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

      Так, можливо.

      Під час отримання замовлення на касі перевізника “Новая Почта” при оплаті накладеного платежу.

  • ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

    • Які умови гарантії?

      Умови ремонту по гарантії та післягарантійного обслуговування:

      ·        Наявність продукції у повній комплектації.

      ·        Наявність документа, що підтверджує оплату (товарний чек, касовий чек, видаткова накладна)

      ·        Наявність правильно заповненого продавцем Гарантійного талону.

      ·        Наявність комплектної документації ( Інструкція з експлуатації, гарантійний талон)

      Гарантійне обслуговування здійснюється виключно у авторизованому Сервісному центрі виробника, що знаходиться за адресою: м.Київ, бульвар Вацлава Гавела 8 СЦ ТОВ «Bactosfera»

      Докладніше з умовами Гарантії ви можете ознайомитись у гарантійному талоні, що знаходиться в комплекті з кожним виробом.

    • Я можу обміняти або повернути товар?

      Повернення товару або його заміна на аналогічне здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, у період 14 днів з моменту покупки

      Обмін і повернення може бути здійснено лише за таких умов:

      ·        товар не був у використанні,

      ·        наявність повної комплектації товару,

      ·        збережено повну комплектацію товару,

      ·       у виробу збережено товарний вигляд, і не порушена заводська упаковка, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.